Kevätkokous yhteenveto

16. helmikuuta 2014

Lahden Pyöräilijöiden kevätkokous pidettiin 11.2.2014 Lahden Urheilukeskuksessa. Kiitämme kaikkia osallistuneita aktiivisuudesta.

Lahden Pyörälijät jäsenmäärä ja toiminta

Meitä on tällä hetkellä hieman yli 70 jäsentä, joista suurin osa toimii hyvinkin aktiivisesti pyöräilyn parissa. Viime vuonna samaan aikaan meitä oli n. 30 jäsentä eli kasvuvauhtimme on ollut hyvää kuitenkaan toiminnan laadun siitä kärsimättä. Olemme saaneet positiivista palautetta ja huomiota jäseniltämme, Lahtelaisilta pyöräilynharrastajilta sekä muilta suomalaisilta pyöräseuroilta. LaPyn perinteiden vaaliminen ja suomen tyylikkäimmät ajoasut on otettu hyvin vastaan. Myös LaPyn ja Retkikunta Messilä Racingin yhdessä järjestämä Messilä Bike Weekend meni todella hyvin ja sai todella hyvää palautetta kilpailijoilta sekä radasta että muista järjestelyistä.

Kausi 2013 oli menestyksekäs myös kilpailullisesti

Hopeamitalit SM Pari- ja joukkuetempossa, Jussi Nummikon SM kulta radalta pisteajossa sekä muut mitalit radalta. Master Cupin luokkavoitot M40 (Janne Elkala), M60 (Timo Matikainen) ja M65 (Pentti Salminen) sekä 2. sija Master Cupin seurakisassa. Lisäksi lukuisia palkintopallisijoja niin maantiellä kuin maastossakin.

Kisakausi 2014

Kaudella 2014 Jussi Nummikko siirtyy Porvoon Akilleksen väreihin. Kiitämme Jussia hänen panostuksesta ja menestyksestä LaPyn väreissä sekä toivotamme onnea uusiin haasteisiin. LaPy:n kisamiehistö saa kuitenkin useita vahvistuksia sekä maasto- että maantiepuolella. Paremmin pyöräsuunnistajana tunnettu Jussi Laurila on nopea myös maastopyörällä, josta todisteena SM pronssi XCO:stä viime kaudelta. Jari Heinikainen, Sami Tyynelä, Jani Turtiainen ja Juha Tiitta vahvistavat maastotiimiämme. Maantiellä mm. Joel Jokinen ja Anssi Enqvist ajavat Elite-joukkueessamme.

Kokouspäätöksiä

Hallituksen kokoonpanoa päätettiin laajentaa maantie- ja maastotoiminnan koordinaattoreilla. Näillä toimenkuvilla saamme terävoitettyä kilpailu- ja lenkkitoimintaamme. Anssi Enqvist valittiin maantie- ja Sauli Pihamaa maastovastaavaksi. Yhteystiedot kotisivuiltamme. Anssi ja Sauli tulevat tiedottamaan suunnitelmista ennen kauden alkua.

Jäsenmaksu kaudelle 2014 pysyy ennallaan. Ohjeet jäsenmaksun maksamiseksi löytyvät sivulta:

http://lahdenpyorailijat.fi/jasenille/yleista/ (viestikenttään jäsenmaksu 2014/oma nimi)

Yhteistyökumppanit

Kiitämme myös yhteistyökumppaneitamme kaudesta 2013. Ilman heidän panostaan tämä ei olisi ollut mahdollista. High5/Startex, Fitra, Luoto Design, DevNet, Trimtex ja Nostojet. Kaudella 2014 Lahden Lämpösäätö liittyy yhteistyökumppaneidemme joukkoon.

Kirjoittaja Makalah aika
Great inhsigt! That's the answer we've been looking for.
Kirjoittaja Deena aika
I dare say that you’re not even thinking far enauTh…ghot being said, I have quite grand ambitions myself and have been quite humbled by the process of making things work in a completely distributed system. The security concerns are significant, as are simply overcoming the churn of the peers. I do think the days of server-less computing are ahead of us…
Kirjoittaja Lovie aika
It1;72&8#s not that I want to replicate your web-site, but I really like the design and style. Could you let me know which style are you using? Or was it especially designed? http://urpktxtdi.com [url=http://vvtqmcmvoh.com]vvtqmcmvoh[/url] [link=http://kwuhxdqcd.com]kwuhxdqcd[/link]
Kirjoittaja Linda aika
Ooa,chh,ouoh, that poor toe looks sore! You are sounding accident prone, dearie! How about staying home for awhile and letting everything heal?!
Kirjoittaja Parthena aika
mjbo: No somos el ombligo, sino la matriz del mundo.El hombre sigue investigando para ver si deja de ser necesaria la mujer para trasmitir la vida. En ello están.Dios en cambio, nos creo hombre y mujer para colmnepemtarnos, pero en igualdad de dignidad. http://vibhgcyrmw.com [url=http://ulpubp.com]ulpubp[/url] [link=http://gpgzlbzvjb.com]gpgzlbzvjb[/link]
Jätä vastaus

(Sähköpostiosoitettasi ei näytetä julkisesti.)

Captcha-koodi

Napsauta kuvaa nähdäksesi toisen captcha koodin.