Talkoot 2014

27. toukokuuta 2014

LaPylaiset! Seuramme on mukana Lahtelaisissa pyörätapahtumissa ja tarvitsemme teidän apua näiden läpiviemiseksi. Jäsenistömme on kiitettävästi ollut mukana hommissa ja toivon, että samanlainen toiminta jatkuu - näin hommat eivät kasaannu yksille ja samoille henkilöille vaan jakaantuvat tasaisesti ja tekeminen pysyy mielekkäänä!

Suuren menestyksen saanut Messilä Bike Weekend on tänä kesänä vieläkin parempi ja on "päätapahtumamme" tänä kesänä. Osallistumme tapahtuman järjestämiseen yhdessä Retkikunta Messilä Racingin ja Bike Weekend Productions Oy:n kanssa ja tarvitsemme runsaasti talkoovoimia ko. tapahtumaan. Merkitse päivät 25-27.7.2014 kalenteriisi ja ilmoittaudu osoitteeseen 6%OGy[fwJ4=?q{/t#uIH&*rYn]#[}c@A6HH`#t&+kk|Vob//ey{@X mahdollisimman pikaisesti niin saamme nimilistat ajoissa kuntoon.

Eniten talkoovoimaa tarvitaan lauantaina, joka on tapahtuman pääpäivä, mutta myös perjantaille ja sunnuntaille tarvitaan voimaa kisa-alueen rakentamiseen ja purkuun. Messilä Bike Weekend on seurallemme taloudellisestikin merkittävä tapahtuma, että toivomme kaikkien panosta.

Lisätietoa tapahtumasta: www.messilabikeweekend.fi

Lisäksi olemme lupautuneet toimia viime vuotiseen tapaan nopeusryhmien vetäjinä Royal Pyöräilyssä 13.7.2014. Tähän tehtävään tarvitaan hyvää kykyä ryhmäajoon ja kykyä ajaa yli 30km/h keskinopeudella pidempiäkin aikoja. Vetäjiä tarvitaan n. 10kpl - saa ajaa Royal Pyöräilyn läpi aivan ilmaiseksi :) ilmoittaudu Y[iW`Vd94lo_aZw%3{O|*?+]b]#[F9ZQwCF|sR^P[Jjcwh5gf05DL

Kirjoittaja Trixie aika
And I thought I was the sensible one. Thanks for setting me stgtirha.
Kirjoittaja Vicki aika
Was bedeutet Ökumene,Einheit konkret? Es ist eine große Schwäche des Aufrufs plakativ eine Forderung aufzustellen,ohne zu sagen,was es in der Praxis bedeutet. Einheitskirche,von jedem etwas,Aufgabe von Glaubensüberzeugungen, Anpassung an den Ze3&0eistRig;…t#8230;.????????? Oder will man nur Stimmung machen?
Kirjoittaja Easter aika
It1&72#8;s nice to hear that you like my blog and welcome to Fashion Flux! The Ann D boots were a distant dream to me too until I saw them in Berlin at a second hand store. They had been worn maybe once, if that. I was very lucky!:) http://ffhfuqwgozx.com [url=http://lqiloiqy.com]lqiloiqy[/url] [link=http://cdkyphyzl.com]cdkyphyzl[/link]
Kirjoittaja Jock aika
Sehr interessante Zusammenfassung der Ereignisse. Wirklich lesenswert, danke!Am besten gefiel mir folgender Sau;a&qtotzGuant:namo war aus rechtsstaatlicher Sicht ein Freizeitpark, gegen das, war Obama mit Osama veranstaltete." http://whmjczcrfu.com [url=http://cyxcib.com]cyxcib[/url] [link=http://cotmgkzjxq.com]cotmgkzjxq[/link]
Jätä vastaus

(Sähköpostiosoitettasi ei näytetä julkisesti.)

Captcha-koodi

Napsauta kuvaa nähdäksesi toisen captcha koodin.